Остави духането от капачката. Това не ти е проблем.
Известие
Collapse
No announcement yet.
156-ца с инфаркт
Collapse
X
-
-
Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщениеПроблема с тоците го оправих сам, за сега, за втори път ръчкам там.
Проблема беше банален окис по пластините на плюсовата букса, тези пластини които не знам дали са така оригинално бяха направени много калпаво с някаква букса която хващаше 4-5 мм от клемата на акумулатора, когато сменях акумулатора смених и нея и стегнах здраво но сега тези медни пластини се бяха окислили отново. Този път обаче ги калайдисах където можеше даже ти споих и ураа запали.
Ей само ми изкара акъла, женска му работа.
Утре ще мога да я заведа на доктор заради маслото.
Сега като запали и отвих капачката на маслото да проверя дали духа, защото се твърдеше, че не трябва да духа, е при мене духа повече от колкото от ауспуха. Утре ще видим какво ще излезе.
Ще се опитам да кача и малко снимки.
А колкото за духането - от картера винаги духа, важното е колко дими.
Калайдисването не е оптимално, че се окислява. По-добре сложи един вид електрическа грес или я напръскай с хубаво контакт шпрее на Loctite например
Comment
-
Ясно значи духането от капачката не е проблем.
Иначе за калайдисването съм съгласен, окислява се и то, но на мен ми беше проблема, че не пускаше напрежение към планката на големите бушони, тая планка направо я запоих за средната, която е вързана за буксата, не би трябвало да имам подобен проблем освен ако не се прецака спойката.
Иначе за димене, дими бяло, дори и при из форсиране до 5500 оборота.Last edited by vinilov; d.m.y г., 23:41.Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
ЕГН:0103041325
Comment
-
Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщениеЯсно значи духането от капачката не е проблем.
Иначе за калайдисването съм съгласен, окислява се и то, но на мен ми беше проблема, че не пускаше напрежение към планката на големите бушони, тая планка направо я запоих за средната, която е вързана за буксата, не би трябвало да имам подобен проблем освен ако не се прецака спойката.
Иначе за димене не дими бяло, дори и при из форсиране до 5500 оборота.
Comment
-
Яде масло ама си пуши в бяло, ама май не е само от отдушника на маслените пари. Все още не съм я вкарал в бокса майсторът ми много зает, ще почакам до другата седмица дано поне се и позатопли времето за тогава.Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
ЕГН:0103041325
Comment
-
Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщениеЯде масло ама си пуши в бяло, ама май не е само от отдушника на маслените пари. Все още не съм я вкарал в бокса майсторът ми много зает, ще почакам до другата седмица дано поне се и позатопли времето за тогава.
Ако се закучат нещата обади се
УспехAlfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
Avensis 2011 -2.0 D-4D
Comment
-
Първоначално публикувано от andon.maslev@abv.bg Покажи съобщениеКолега, ако се стигне до основен ремонт в Пловдив в една морга има Alfa 1.8 с двигател на 60 000 km.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
andon.maslev@abv.bg мерси за предложението ще го имам предвид, но този вариант не съм го обмислял сериозно, още ми е останала малко надеждица, че не съм си взел прекалено голям дарак,а просто капризна италянка.
Мислех да и взема ксенон ама ша има да зема!Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
ЕГН:0103041325
Comment
-
Ехх, ако знаете как ми тупти сърцето след всяка 156-ца(и не само този модел на алфа), особенно червена
Ама заради теми като тази май ще си карам 406 HDi-то, кеото също е много красиво, но я няма тази прослувута алфистка страст!
Преди да си взема Пижо много бях навит на 156, но който питам(говоря за вносители и майстори) ме отказваха. Дори на един джамбазин му направих директна поръчка да ми докара такава, и с огромно учудване от моя страна той ми отказа(да ми взема парите реално) с това, че го било страх дали ще го докара до България! WOWLast edited by night_pz; d.m.y г., 12:37.Карам Пижо 406 HDi, но само през деня! Нощем в сънищата си карам Alfa
Comment
-
Първоначално публикувано от night_pz Покажи съобщениеЕхх, ако знаете как ми тупти сърцето след всяка 156-ца(и не само този модел на алфа), особенно червена
Ама заради теми като тази май ще си карам 406 HDi-то, кеото също е много красиво, но я няма тази прослувута алфистка страст!
Преди да си взема Пижо много бях навит на 156, но който питам(говоря за вносители и майстори) ме отказваха. Дори на един джамбазин му направих директна поръчка да ми докара такава, и с огромно учудване от моя страна той ми отказа(да ми взема парите реално) с това, че го било страх дали ще го докара до България! WOW
Който го е страх от мечки,не ходи в гората.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от night_pz Покажи съобщениеЕхх, ако знаете как ми тупти сърцето след всяка 156-ца(и не само този модел на алфа), особенно червена
Ама заради теми като тази май ще си карам 406 HDi-то, кеото също е много красиво, но я няма тази прослувута алфистка страст!
Преди да си взема Пижо много бях навит на 156, но който питам(говоря за вносители и майстори) ме отказваха. Дори на един джамбазин му направих директна поръчка да ми докара такава, и с огромно учудване от моя страна той ми отказа(да ми взема парите реално) с това, че го било страх дали ще го докара до България! WOWАко ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Тия дето карат коли, повечето са търговци-каквото върви най много това карат,
Отделно както казва кольо с муха сом не можеш да хванеш, не го е казал, ама на там бие.По моята, когато я взех трябваше само едни носачи , предни,да сменя и свещи, а и те не бяха на зор, всичко друго съм си сменил само и само от краста. 8000 бона ми излезе тогава, можеше да смъкна нещо, но това е минало...
Last edited by fred; d.m.y г., 08:24.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от fred Покажи съобщениеТия дето карат коли, повечето са търговци-каквото върви най много това карат,
Отделно както казва кольо с муха сом не можеш да хванеш, не го е казал, ама на там бие.По моята, когато я взех трябваше само едни носачи , предни,да сменя и свещи, а и те не бяха на зор, всичко друго съм си сменил само и само от краста. 8000 бона ми излезе тогава, можеше да смъкна нещо, но това е минало...
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
Comment